Yrityksen uutisia

Koti / Uutiset / Yrityksen uutisia / Shanghai Adsale -näyttely Beimete Machinery -näyttelyssä korkealaatuinen tynnyriruuvi

HC Plastics Network News: Zhejiang Beimeite Machinery Co., Ltd. on erikoistunut valmistamaan sarjoja ruuvi-, sulakasettituotteita käytetään laajalti kotimaisissa ja tuoduissa 30-40000 gramman ruiskuvalukoneissa, 15-250mm yksiruuvipuristimessa, 30-130mm kartiossa , Rinnakkainen kaksoisruuviekstruuderi ja erilaiset kumikoneet, kemialliset kangaspuut, paisutetut elintarvikekoneet ja niin edelleen. Käyttämällä korkealaatuista terästä 38CrMoALA, tuotteen kautta sammutus, laadullinen, typpitys, hieno hionta, kiillotus ja muut prosessit Seiko valmistus, tiukasti viitata ISO9002 kansainvälisen laadunvalvontajärjestelmän, tuotteet täyttävät kansainväliset standardit. Samanaikaisesti GII113-nikkelipohjaisia ​​metalliseoksia (uusi 3# teräs) ruuvipiippuja voidaan valmistaa myös ruiskuhitsauksella (PTA-bimetallit). Sen lisäksi, että yritys tukee täydellisiä konetehtaita kotimaassa ja ulkomailla, yritys lähettää myös satunnaisia ​​asiakaskirjeitä näytteiden käsittelyyn. Ja voi auttaa kartoituksessa, suunnittelussa. Yritys on sitoutunut tarjoamaan asiakkaille, tervetuloa uudet ja vanhat asiakkaat vierailevat tutkimuksessa. Yrityksen missio: Vilpittömästi suuntautunut, laadukas perustaminen, edelläkävijä ja huippuosaamisen tavoittelu. (osaston numero W3Q01)
Näytteilleasettajan tuotteet:
Tynnyrin ruuvi
Ruiskupuristuskoneen ekstruuderin tarvikkeet - piippuruuvi. Käytetään laajasti kotimaisissa ja maahantuoduissa 30-400000g ruiskupuristuskoneissa, 15-250mm yksiruuvipuristimessa, 30-130mm kartiomaisessa, rinnakkaisessa kaksoisruuvipuristimessa ja erilaisissa kumikoneissa, kemiallisissa kangaspuissa, paisuneissa elintarvikekoneissa jne. Käyttämällä korkealaatuista terästä 38CrMoALA, tuote valmistetaan karkaisulla ja karkaisulla, kvalitatiivisella, nitraus-, hienohionta-, kiillotus- ja muilla prosesseilla. Se noudattaa tiukasti kansainvälistä ISO9002 laadunvalvontajärjestelmää.