Yrityksen uutisia

Koti / Uutiset / Yrityksen uutisia / Bimetal: Vilpittömästi suuntautunut Tuotteiden tuominen asiakkaille

Bimetal: Vilpittömästi suuntautunut Tuotteiden tuominen asiakkaille

[China Plastics Machinery Network -haastattelu] 25. huhtikuuta 2016 Kiinan 30. kansainvälinen muovi- ja kumiteollisuuden näyttely (CHINAPLAS 2016) avattiin upeasti Shanghain uudessa kansainvälisessä messukeskuksessa. Zhejiang Beimeite Machinery Co., Ltd. (jäljempänä Beimei Te) toi debyyttiinsä useita tuotteita. Näyttelyn aikana China Plastics Machinery Networkin toimittaja haastatteli Bemidtin puheenjohtajaa Chen Wujunia. Hän kertoi Bemiten ja herra Chenin kehityksestä. Hän esitteli yksityiskohtaisesti alan käsityksiä, yrityksen haasteita ja esityksen odotuksia.
(Beimeiten puheenjohtajan Chen Wujunin haastattelu)
Bimetal on ruuvi- ja sulakasettituotteiden sarjan valmistukseen erikoistunut yritys. Se on perustettu yli 20 vuotta. ”Zhoushanissa on jopa muutama sata ruuveja valmistavaa yritystä, ja yritykset taistelevat hintoja keskenään. Alhaisten tuotteiden laatuun on vaikutettava. Epäjärjestynyt kilpailu ja noidankehät voivat johtaa vain yhden yrityksen kehityksen esteeseen. Tällä tavalla en halua mennä. Tässä tapauksessa on parempi mennä ulos kehittämään ulkomaisia ​​markkinoita", Chen Dong sanoi. "Vuonna 2005 ehdotin ajatusta "selviytymisestä kotona ja kehityksestä kotona". Näiden kehitysvuosien aikana Bemidt on asettanut tietyn tason ulkomaille. Säätiö, mutta tämä ei vielä riitä. Meidän on jatkettava ponnistelujamme."
Puhuessaan Bemidin ja muiden yritysten välisestä erosta, Chen Dong sanoi: "Erona on se, että yritämme oppia edistyneitä ulkomaisia ​​kokemuksia. Se johtuu juuri siitä, että olemme tekemisissä asiakkaita kaikilta maailman tasoilta, erityisesti keskitason käyttäjiä. ( Keskikäyttäjä tuntee tuotteen . Varsinaisessa toiminnassa hän kohtaa hyvän kokemuksen teknologiaa, käytämme sitä siihen ja lisäämme sen omia elementtejä. Tutkimuksen ja kehityksen kautta kokeilemme sitä hitaasti. Kun asiakas on tyytyväinen, me ovat myös tyytyväisiä. Siitä tuli tuolloin oma rikkautemme."
Puhuessaan käsityksistä teollisuudesta Chen Dong sanoi: "Muovikoneet alkoivat suhteellisen myöhään maassa ja niillä on sata- tai kaksisataa vuotta vanha historia ulkomailla. Kiina on todella alkanut yli 30 vuotta sitten, mutta se on edistynyt nopeasti. Teknologia on ensisijainen tuotantovoima. Vain kun laitteet on tehty hyvin, yritys ja yhteiskunta voi kehittyä ja sitten se voi ohjata muiden toimialojen kehitystä. Nyt me kaikki viittaamme Teollisuus 4.0:aan, Saksa on kehityksessä muovikoneita, ja Saksan Teollisuus 4.0:n toteuttaminen on kestänyt kauan. Ajan mittaan meillä on hyvä idea, mutta tie Teollisuus 4.0:n saavuttamiseen on vielä pitkä. Minun mielestäni muovimarkkinat alkavat vähitellen Erota huippuluokan ja halpa, muovin käyttö perheessä aiemmasta 38 %:sta nykyiseen 60 %:iin, mutta Euroopan maissa yltää 70 %:iin ja Kiinassa on erittäin pitkä kehitysprosessi. ota."
Chen Dong sanoi tämän näyttelyn odotuksista: ”Näyttely on yrityskulttuurin ja brändin esittelylava. Samantyyppisten näytteilleasettajien määrän lisääntyessä ja verkoston kehittyessä käytännön merkitys ei ole enää niin suuri kuin ennen. Tarkoituksena on antaa vanhoille asiakasagenteille helpotus ja kertoa, että Bemider kehittyy jatkuvasti. Osallistuminen on parempi kuin olla osallistumatta, ja näytteilleasettajilla on silti tietty vaikutus."
Bimetal on aina noudattanut periaatetta "vilpitön, laatusuuntautunut, uraauurtava ja tavoitteleva huippuosaamista". Laadukkaat tuotteet ovat menestyksen taika-ase. Rehellisyys on yrityksen kehityksen kulmakivi. Bemid kasvaa jatkuvasti. Tulevaisuuden kehityksessä uskomme, että Bemid etenee tiukemmin ja järjestelmällisemmin ja loistaa suuremmilla markkinoilla.
(Tämän artikkelin lähde: China Plastic Machinery Network)